Druivenstraat 25-31

4816 KB BREDA Huur prijs op aanvraag

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
prijs op aanvraag
Status
beschikbaar
Aanvaarding
in overleg

Bouw

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Bouwperiode
vanaf 1981 tm 1990

Oppervlakten en inhoud

Perceeloppervlakte
1.940 m²

Kantoorruimte

Oppervlakte
1.200 m²
In units vanaf
150 m²
Luchtbehandelingen
Airco
Verdiepingen
4
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Verzamelgebouw
Ja

Buitenruimte

Ligging
Kantorenpark

Omschrijving

Zoek jij een kantoorruimte tegen scherpe condities?
Op kantorenpark Doornbos is aan de Druivenstraat kantoorruimte beschikbaar voor de verhuur. Het multi-tenant gebouw bestaat uit een souterrain en drie verdiepingen, groot circa 400 m2 kantoorruimte per bouwlaag. Momenteel zijn de eerste en tweede verdieping (gedeeltelijk) beschikbaar voor de verhuur, waarbij deelverhuur vanaf circa 200 m2 kantoorruimte bespreekbaar is. Het kantoor is voorzien van een compleet voorzieningenniveau. Alle kantoorruimtes zijn voorzien van airconditioning met een aparte thermostaat per ruimte. Tevens beschikt het gebouw over een gezamenlijk te gebruiken bar op de begane grond en is er glasvezel aanwezig.

LOCATIE
Het object is gelegen op kantorenpark Doornbos te Breda. Dit kantorenpark grenst aan de noordelijke rondweg van Breda, die op haar beurt de verbinding vormt met de snelwegen A16 (Breda – Rotterdam) en A27 (Breda – Utrecht).

BEREIKBAARHEID
Per auto
Het object is met de auto vanuit allerlei richtingen uitstekend bereikbaar. De snelwegen A16 en A27 zijn binnen 5 tot 10 autominuten bereikbaar.

Per openbaar vervoer
Vanuit het centraal station van Breda worden frequente busverbindingen onderhouden met het gebied. De dichtstbijzijnde bushalte is op circa 7 minuten loopafstand gelegen vanaf het object.

METRAGE
De voor verhuur beschikbare kantoorruimte omvat ca. 403 m2 en is verdeeld over de navolgende verdiepingen:
- begane grond: ca. 403 m2

Het souterrain en de begane grond (deels) zijn reeds verhuurd. Deelverhuur is bespreekbaar vanaf circa 200 m2 kantoorruimte.

PARKEREN
Rondom het gebouw zijn circa 37 parkeerplaatsen gerealiseerd voor personeel en bezoekers. Parkeerplaatsen worden naar rato toegekend.

BESTEMMING
Het object heeft de bestemming ‘Gemengd’, maar is gezien de aard van het gebouw vooral geschikt voor kantoorgebruik.

OPLEVERINGSNIVEAU
De beschikbare kantoorruimte wordt in overleg opgeleverd met de navolgende aanwezige voorzieningen:
- Gasgestookte cv-ketels aangesloten op radiatoren;
- Systeemplafond met ingebouwde led-verlichtingsarmaturen;
- Laminaatvloer;
- Airconditioning;
- Mechanische ventilatie;
- Brandmeldinstallatie;
- Alarminstallatie;
- Liftinstallatie;
- Voldoende brandblusapparatuur;
- Voldoende data- en elektra-aansluitingen;
- Gescheiden toiletgroep per laag;
- Pantry per laag;
- Kantine met bar op de begane grond;
- Glasvezel.

HUURPRIJS
De huurprijs voor een hele kantoorverdieping bedraagt EUR 65,00 per m2/jaar, te vermeerderen met BTW en servicekosten.
De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt EUR 250,00 per parkeerplaats/jaar, te vermeerderen met BTW.

OMZETBELASTING
Verhuurder wenst te opteren voor BTW belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW belaste huur.

HUURINDEXERING
De huurprijs zal voor het eerst een jaar na huuringangsdatum en vervolgens jaarlijks worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenindex (CPI), reeks CPI-Alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

HUURTERMIJN
In overleg, doch minimaal 2 jaar.

AANVAARDING
In overleg, op korte termijn mogelijk.

SERVICEKOSTEN
EUR 35,00 per m²/jaar, te vermeerderen met BTW. De servicekosten zullen bij wijze van voorschot en op basis van nacalculatie aan huurder in rekening worden gebracht en omvatten onder andere de navolgende leveringen en diensten:

- levering gas, water en elektra, inclusief vastrecht en meterhuur;
- abonnementen voor data gebruik en doormelding alarm;
- onderhoud en periodieke controle technische installaties, waaronder hydrofoor-, elektra-gas-, alarm-, brandmelding-, luchtbehandeling- en liftinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle noodverlichting en brandblusapparatuur;
- schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten, zoals gangzones, trappenhuis, entree, liften en kantine;
- glasbewassing buitenzijde;
- vuilafvoer, inclusief containerhuur;
- onderhoud parkeer- en groenvoorzieningen;
- 5% administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal 3 maanden huur, servicekosten en de verschuldigde omzetbelasting.

HUUROVEREENKOMST
Gebaseerd op het model, zoals in juli 2015 is vastgesteld door de Raad van Onroerende Zaken (ROZ).
Lees meer

Kaart

Plattegronden

Brochure(s)

Er zijn geen brochures gevonden bij dit pand.

Vraag meer informatie aan